تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۱۶۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
آشنایی با سهامداران عمده حقیقی (قسمت ۱۴):

سهامدار حقیقی عمده فگستر کیست؟ | در کدام نماد دیگر سهامدار عمده است؟

‌می‌متالز - سهامدار حقیقی عمده فگستر هم اکنون ۱۲۵ میلیون از سهام این نماد را در پرتفوی خود دارد. این سهامدار در کدام نماد دیگر سهامدار عمده است؟

به گزارش می‌متالز، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می‌شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می‌باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن‌ها نمایش داده می‌شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می‌شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت‌ها را اعلام می‌کند، اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن‌ها با عنوان شخص حقیقی یاد می‌کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است.

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند، ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می‌کنند و بعضا نام آن‌ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می‌شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این چهاردهمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می‌باشد. با ما همراه باشید.

سهامداران عمده حقیقی فگستر کیست؟

هنگامی که در سایت TSETMC نماد فگستر که مربوط به شرکت گسترش صنایع روی ایران می‌باشد را جستجو کنید و به بخش سهامداران آن مراجعه کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

سهامدار حقیقی عمده فگستر کیست؟ | در کدام نماد دیگر سهامدار عمده است؟

در بین سهامداران عمده حقیقی، سه شخص حقیقی به چشم می‌خورد که بیشترین نفر دارای ۱۲۵ میلیون سهام فگستر معادل ۸.۳۲ درصد از کل سهام شرکت می‌باشد.

در تصویر زیر همان گونه که ملاحظه می‌گردد شهرام کدخدایی به عنوان سهامدار حقیقی عمده فگستر با این مالکیت سهام است.

سهامدار حقیقی عمده فگستر کیست؟ | در کدام نماد دیگر سهامدار عمده است؟

شهرام کدخدایی در فزرین نیز در کنار ابراهیم جمیلی به عنوان یکی از سهامداران حقیقی عمده می‌باشد. کدخدایی در فزرین نیز هم اکنون ۵۷.۶ میلیون سهم معادل ۱.۹۱ درصد از کل سهام شرکت را در اختیار دارد.

سهامدار حقیقی عمده فگستر کیست؟ | در کدام نماد دیگر سهامدار عمده است؟

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده